acasa     despre noi     contact
Amica
;)

Audio Player

;)
This is an example of a HTML caption with a link.


  Politica de confidentialitate

 

In contextul modificarii Legislatiei Europene privind protectia datelor personale, Amica Impex SRL se aliniaza noilor reglementari referitoare la colectarea, procesarea si stocarea acestora. 

Am dori să vă informăm cu privire la Politica noastra de confidentialitate pentru a evidenția noile reguli.
Vă respectăm confidențialitatea și considerăm că este important să înțelegeți cum trebuie să vă gestionați datele personale. 

Ce s-a schimbat?

Politica noastră de Confidențialitate modificată vă ajută să aveți o imagine mai clară cu privire la informațiile pe care le deținem cu privire la dvs, cum le folosim și ce drepturi aveți. Vă recomandăm să le citiți.

Aceste modificări introduc în special mai multă transparență cu privire la serviciile noastre.

Politica de Confidențialitate și Termenii și Condițiile revizuite vor intra în vigoare din data de 25  Mai 2018. Dacă veți continua să utilizați platforma noastră de rezervari după acea dată, înseamnă că sunteți de acord aceste noi versiuni. Desigur, puteți modifica cu ușurință setările din cont în orice moment. 

Dacă aveți întrebări suplimentare, nu ezitați să ne contactati.

 

Această versiune a Politicii de Confidențialitate va intra în vigoare din 25 Mai 2018.
In cadrul acestei Politici de Confidențialitate, dorim să vă informăm ce date cu caracter personal procesăm și cu ce scop. Citiți cu atenție aceste informații, pentru a înțelege modul în care prelucrăm datele cu caracter personal și care sunt drepturile dumneavoastră.


1. Ce fel de informații folosește AMICA IMPEX SRL?
Sunt două categorii generale de informații pe care le colectăm și/sau le solicităm.
Informații pe care ni le furnizați
Procesăm datele pe care le primim de la dvs. Ca de exemplu, atunci când achizitionati un produs sau când contactați departamentul nostru de Relații cu Clienții.
Datele profilului. În plus, pentru a permite utilizarea Serviciilor noastre și pentru a ne permite realizarea Serviciilor, vă vom cere să ne furnizați anumite informații, precum numele complet, numărul de telefon, adresa, data nașterii, contul bancar și, dacă este cazul, numărul de TVA și numărul de înregistrare de la Camera de Comerț al companiei dvs. Avem nevoie de aceste informații pentru a vă contacta, de a va emite facturi si nu in ultimul rand pentru a efectua serviciul contractat.
Informații de comunicare. Atunci când contactați Departamentul nostru de Relații cu Clienții sau când acesta vă contactează, colectăm informații cu privire la acest contact și la toate informațiile pe care ni le comunicați telefonic sau prin email. Acest lucru include de asemenea orice notificare pe care o primim din partea altor persoane cu privire la dvs.  
Verificarea informațiilor. Dacă doriți să faceti o comanda/achizitie si doriti eliberarea unei facturi fiscale, vi se va cere în format scanat sau o fotografie a unui act de identitate valabil (act de identitate oficial) sau CUI –ul societatii.
Informațiile din actul de identitate si/sau CUI-ul societatii, trebuie să se vadă  în clar dupa caz cel puțin numele complet, data nașterii și numărul buletinului (documentului)/ sau datele corecte ale societatii. Operatorii economici sunt obligati în conformitate cu Legile in vigoare si regulamentul financiar să vă verifice identitatea in vederea intocmirii cu date corecte a facturilor fiscale pentru efectuarea serviciilor contractat.
Alte informații. E posibil să vă solicităm un feedback cu privire la Serviciile noastre prin email sau printr-un chestionar online. Apreciem orice feedback și vom procesa doar datele cu caracter personal
(precum adresa de email sau numele de utilizator) care pot fi colectat de către noi în scopuri analitice interne, pentru a îmbunătății Serviciile noastre.
Informații pe care le colectăm automat
Atunci când folosiți Platforma noastră Online, noi NU colectăm informații cu privire la activitățile dvs..
Datele de autentificare. Nu colectăm nici un fel de informații trimise de către browser-ul dvs atunci când utilizați Platforma noastră de rezervari Online, indifferent daca ați creat un Cont sau nu sunteți autentificat.
Informațiile cu privire la tranzacție. Păstrăm evidența comenzilor/ achizitiilor și a datelor privind plățile cu privire la serviciile care au fost efectuate sau sunt in curs de procesare . Acesta acțiune poate fi mult mai vastă față de prezentarea generală concisă pe care o puteți vizualiza în Cont.

Cookie- uri .  NU folosim cookie-uri


2. Cu ce scop folosește AMICA IMPEX SRL aceste informații?
Mai jos puteți regăsi cu ce scop folosim datele dvs. cu caracter personal.
Dispoziția Serviciilor noastre
Utilizăm datele dvs în primul rând pentru a ne îndeplini obligațiile contractuale față de dvs, și pentru a ne asigura de faptul că Serviciul nostru vă este oferit în cele mai bune condiții.
În acest scop, folosim datele dv. pentru:

  • a vă furniza serviciul pentru clienți prin intermediul mai multor căi de transmisie, precum email sau telefon
  •  a vă trimite actualizări, facturi și/sau notificări de plătă prin intermediul email-ului, SMS-urilor, Whatsapp-ului, oricărui   alt mesaj direct sau prin notificări instant
  •  a ne păstra în ordine administrația internă

Pentru a ne asigura, personaliza și îmbunătății publicitatea și sistemul de marketing Prin urmare, este în interesul nostru (legitim) să aflăm ce accesați și ce părere aveți despre Serviciul nostru. În acest sens, procesăm datele dvs pentru :

  •  a vă oferi și/sau informa cu privire la servicii suplimentare, evenimente, oferte, promoții și beneficii
  • a menține legătura prin intermediul poștei, telefonic sau prin SMS (sau orice altă modalitate de mesagerie directă) sau pentru a răspunde la întrebări
  • a ne trimite feedback-uri cu privire la Serviciile noastre
  • a elabora informații statistice anonime pe care le folosim pentru grupurile țintă și analiza pieței și pentru a îmbunătății navigarea pe Platforma noastră Online


Este posibil să fie necesar să procesăm și să stocăm datele dvs. în conformitate cu obligațiile legale. Din aceste motive, procesăm datele personale pentru :

  • a preveni, urmări și combate frauda sau oricare alte utilizări ilegale ale Platformei sau

Serviciului de rezervari Online
 

  •  a respecta obligațiile noastre legale, cum ar fi păstrarea evidențelor și respectarea oricăror îndatoriri în contextul investigațiilor penale sau al altor investigații efectuate de autoritățile competente
  • a înregistra, media și soluționa eventuale litigii sau nereguli
  • a respecta Termenii și Condițiile noastre și alte politici

3. Când vor fi informațiile furnizate unei terțe părți?

Când achizitionati un produs de la noi , ceilalți clienti NU obțin acces la date, precum numele, adresa și numărul de telefon. In cazul in care, încheiați un Contract de prestari servicii cu un alt Furnizor sau Amica Impex SRL este un intermediar intre dumneavoastra si o alta societate , datele si adresa dvs vor fi furnizate catre acel operator de servicii pentru planificarea si efectuarea serviciului contractat. De asemenea, putem furniza aceste date sau alte date, cum ar fi adresa dvs. de e-mail, unui Ulilizator în caz de probleme între dvs și acel Utilizator.
Cu consimțământul dvs
De asemenea,putem furniza datele dvs și altor persoane, în cazul în care ne-ați dat acordul să facem acest lucru. De exemplu, este posibil ca un alt Furnizor sau colaborator să dorească să vă ramburseze în mod direct. În aceste situații, vă cerem permisiunea de a trimite datele dvs financiare către acel Furnizor/Operator..
Când anumite servicii sunt furnizate de către furnizori de servicii terțe
Putem implica de asemenea și procesori. Aceștia sunt părți terțe care prestează servicii pentru noi, și, în acest context, procesează și date cu caracter personale. De exemplu, procesorii ne pot furniza plata, publicitatea, serviciile de relații cu clienții și suportul comenzilor, ne oferă suport în trimiterea e-mailurilor de tip bulk sau analizarea opiniilor Online.
Procesorii au datoria de a menține confidențialitatea și pot folosi datele specifice pentru a ne furniza servicii, la instrucțiunile noastre.
Terțe părți cărora le furnizăm datele dvs. pot fi situate în afara Spațiului Economic European sau pot utiliza servere care se află în afara Spațiului Economic European. Nivelul de protecție poate fi mai scăzut în aceste țări decât în Spațiul Economic European. În acest caz și dacă este necesar, ne vom asigura că există un temei juridic pentru un astfel de transfer și că este asigurată o protecție adecvată a datelor dvs. conform legii aplicabile, de exemplu, prin utilizarea unor convenții standard aprobate de autoritățile relevante și prin solicitarea utilizării de alte măsuri tehnice și organizaționale adecvate privind securitatea informațiilor.
Atunci când suntem (legal) obligați și trebuie să aplicăm Termenii și Condițiile Este posibil să dezvăluim datele unei părți terțe:

  • dacă suntem obligați să facem acest lucru, de exemplu în eventualitatea unei dispute sau dacă materialul utilizatorului este în mod vădit ilegal
  • pentru a respecta obligațiile legale, cum ar fi ordinele judecătorești
  • pentru a coopera cu autorități precum poliția sau autoritățile fiscale
  • pentru a consolida performanța Termenilor și Condițiilor AMICA IMPEX SRL


4. Cum vă securizăm informațiile și cât timp le păstrăm?
Luăm securitatea în serios și deținem proceduri de securitate și restricții tehnice în vigoare pentru a vă proteja datele împotriva accesului neautorizat, distrugerii sau modificării. Pe lângă măsurile de securitate asigurate de noi, cum ar fi criptarea datelor dvs., vă recomandăm să selectați o parolă și să vă asigurați că păstrați datele de conectare private.
Vom păstra detaliile dvs atâta timp cât este nevoie să îndeplinim motivele evidențiate în Politica de Confidențialitate, mai puțin în cazul în care se cere o perioadă de retenție mai lungă sau este permisă de lege. După aceea, fie vom șterge datele dvs personale fie le vom anonimiza.


5. Cum vă puteți controla informațiile?
Puteți modifica informațiile asociate :
Dacă doriți să aflați care sunt detaliile pe care le avem despre dvs., ne puteți cere să vă oferim o prezentare generală a datelor dvs. pe care le deținem sau să ștergem datele dvs. cu caracter personal. Puteți face acest lucru trimițându-ne un email la office@amica.ro Vă rugăm să specificați la subiect dacă este vorba de o cerere de acces sau ștergere. Acest lucru ne ajută să vă putem ajuta cât mai curând posibil. Rețineți faptul că este posibil ca Amica Impex să vă ceară informații suplimentare pentru a vă identifica, precum o copie a cărții de identitate. Mai mult decât atât, rețineți faptul că este posibil să fim nevoiți să păstrăm anumite informații pentru a ne conforma legilor și reglementărilor naționale (de exemplu pentru a ne conforma legilor fiscale aplicabile), pentru a preveni și combate frauda, pentru a rezolva orice dispută, pentru a îndeplini Termenii și Condițiile noastre. În anumite cazuri este posibil să ne cereți să restricționăm sau să obiectăm cu privire la anumite procesări.
Când v-ați dat acordul ca noi să folosim anumite date legate de dvs., de ex. transmiterea email-urilor de marketing, vă puteți retrage cu ușurință consimțământul. Puteți face acest lucru prin intermediul unui email trimis la adresa office@amica.ro cu textul “DEZABONARE”.     


6. Ce ar trebui să faceți în cazul încălcării confidențialității?
Dacă considerați că v-am încălcat dreptul la confidențialitate, vă rugăm să ne informați trimițându-ne un email la office@amica.ro ,Acest lucru ne permite să investigăm situația cât mai curând posibil. De asemenea, puteți depune o contestație la autoritatea națională de supraveghere competentă.


7. Această Politică de Confidențialitate poate fi schimbată?
Amica Impex SRL are dreptul de a modifica sau completa Politica de Confidențialitate oricând, afișând Politica de Confidențialitate modificată pe Platforma Online. Vă vom informa printr-un e-mail în cazul în care o modificare sau o completare vă va prejudicia semnificativ drepturile sau obligațiile sau vi se va aduce la cunoștință în timpul utilizării Serviciului. Versiunea în limba Romana a Politicii de Confidențialitate este versiunea originală, celelalte limbi sunt doar traducerile. În eventualitatea unei incompatibilități, versiunea in limba Romana va fi cea care va prevala.


8. Contact
Dacă aveți întrebări cu privire la Politica de Confidențialitate, ne puteți contacta oricând ;
AMICA IMPEX  SRL
Str. CALEA BUCURESTI nr.102, 500418 – Brasov
Telefon : 0744-630622 ( luni – vineri intre orele 10:00 – 18:00 )
Email : office@amica.ro
Persoana desemnata : MUNTEANU ADRIAN


  Ne gasesti si pe: Facebook

  Copyright Amica Toate drepturile rezervate Politica de confidentialitate
design:
www.discovergroup.ro Discover Group